Friday, 12 August 2011

Lelaki ouh Lelaki.

Selamat hari raya buat semua. :D hahaha. Baru 12 hari puasa kan? tak sabar betol jue neh. -.-'
Hari neh tiba-tiba tergerak pulak anggota badan jue nak mengaktifkan belok neh balik dengan drama kiciwa jue. haha :D tapi serius kiciwa neh okay *

Hmm.. Jue tengah tunggu seorang maknusia ciptaan tuhan ni. Dalam seminggu neh dia berperangai pelik *bukan nak jadi alien okay. Dia macam nak jauhkan diri dari jue. Jue tatau lah sebab muka jue macam hantu kiki atau apa, tapi itulah yang sedang berlaku sekarang. Asyik jue yang kena tanya keadaan dia, jue yang kena mesej dia, semua jue yang kena mulakan! hmm.  Dah seminggu jugak kami asyik bergaduh , bertengkar, bergusti, bertumbuk. Kenapa dia kena macam tuh dengan jue? Hmm, kepala dia terhantuk dekat bantal ke sampai dia boleh jadi macam tuh? Macam tak kenal siapa saya! OMG! *marah. Jue mengharapkan besok ada lagi supaya semua soklan unik jue terjawab dengan eksotiknya :D amin.

No comments:

Post a Comment